Stawiamy na pracę w młodym zespole, ciekawe wyzwania i ciągły rozwój osobisty.

W związku z poszerzaniem naszej działalności, a także wciąż rosnącej ilości prowadzonych projektów, stale przyjmujemy aplikacje na praktykantów, stażystów oraz pracowników. Poszukujemy dyspozycyjnych, zaangażowanych ludzi, gotowych sprawdzić się w dynamicznie rozwijającej się firmie.

Wszystkie aplikacje prosimy kierować na adres rekrutacja@atmat.pl

Aktualnie otwarte rekrutacje:

 

Młodszy specjalista ds. marketingu

Zakres obowiązków:  

  • wsparcie w realizacja strategii marketingowej firmy, głównie w obszarze social media, tworzenia contentu marketingowego oraz organizacji wydarzeń wewnątrz oraz na zewnątrz firmy, 
  • opieka nad social media i treścią umieszczaną na stronie www, 
  • redagowanie materiałów informacyjnych i reklamowych (teksty na strony internetowe, do katalogów i prasy, ulotek i reklam),  
  • współpraca przy organizacji akcji marketingowych, 
  • wsparcie w organizowaniu targów, konferencji i wydarzeń branżowych w Polsce i za granicą, 
  • pomoc w organizowaniu eventów wewnątrzfirmowych i promocji kultury organizacyjnej firmy,  
  • monitorowanie i analiza konkurencji,  
  • dbanie o wizerunek firmy,  
  • raportowanie skuteczności prowadzonych działań, 
  • wsparcie działu marketingu w codziennej pracy. 

Wymagania:  

  • wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat (mile widziane wykształcenie wyższe, techniczne), 
  • umiejętność tworzenia treści sprzedażowych oraz marketingowych, 
  • wysokie zdolności interpersonalne, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole, 
  • kreatywność, głowa pełna pomysłów, inicjatywa oraz zaangażowanie, 
  • znajomość obszaru social media, 
  • chęć rozwoju oraz zainteresowanie marketingiem, PR i nowymi kanałami komunikacji, 
  • znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację, 
  • prawo jazdy kat. B.  

Oferujemy:  

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,  
  • ciekawą i twórczą pracę w firmie produkcyjno – technologicznej, która chce tworzyć świat, w którym jedynym ograniczeniem jest kreatywność, 
  • możliwość realizacji własnych pomysłów i kreowania swojego doświadczenia zawodowego, 
  • udział w wydarzeniach w Polsce i za granicą, 
  • dofinansowanie do szkoleń oraz kursów, 
  • kartę MultiSport

Projektant CAD

 

Zakres obowiązków:

  • Konstruowanie maszyn, urządzeń przemysłowych, stanowisk zrobotyzowanych wraz z oprzyrządowaniem,
  • Prowadzenie projektów przemysłowych,
  • Analiza techniczna i ekonomiczna zagadnień przemysłowych,
  • Projektowanie maszyn oraz części w oprogramowaniu SolidWorks,
  • Przygotowanie prototypów przy użyciu technologii druku 3D,
  • Przygotowywanie dokumentacji technicznej projektów,
  • Organizacja pracy młodszych projektantów,
  • Testy maszyn i ich ulepszanie,
  • Współpraca z klientami i bieżące rozwiązywanie problemów.

Wymagania:

  • rok doświadczenia na podobnym, samodzielnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w firmie integratorskiej,
  • Wykształcenie wyższe mechaniczne (Mechanika i budowa maszyn, Mechatronika, Automatyka i robotyka),
  • Bardzo dobra znajomość SolidWorks lub innego oprogramowania CAD,
  • Znajomość rysunku technicznego,
  • Wiedza z zakresu konstrukcji maszyn,
  • Kreatywność w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych,
  • Odpowiedzialność, samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,
  • Wysokie zdolności interpersonalne oraz umiejętność dzielenia się wiedzą,
  • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów.

Oferujemy:

  • Przyjazne i wspierające środowisko pracy,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych,
  • Dofinansowanie do szkoleń oraz kursów,
  • Dużą samodzielność w działaniu oraz realny wpływ na prowadzony projekt,
  • Karta Multisport.

Automatyk

Zakres obowiązków: 

  • Projektowanie systemów sterowania maszyn i stanowisk zautomatyzowanych, 
  • Programowanie PLC i HMI, 
  • Przeprowadzanie uruchomień maszyn na stanowisku docelowym, 
  • Konsultacje projektowe w zakresie sterowania. 

Wymagania 

  • Znajomość jednego z języków programowania sterowników PLC wg. IEC61131 (Ladder, ST, FBD), 
  • Praktyczne umiejętności programowania sterowników PLC i paneli HMI, 
  • Ogólna wiedza na temat działania maszyn i stanowisk zautomatyzowanych, 
  • Umiejętność czytania dokumentacji elektrycznej i mechanicznej, 
  • Uprawnienia SEP E 1kV, 
  • Prawo jazdy kat. B, 
  • Znajomość technicznego języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, 
  • Gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski, 
  • Dokładność, rzetelność, zaangażowanie. 

Oferujemy 

  • Przyjazne i wspierające środowisko pracy, 
  • Elastyczne godziny pracy, 
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych, 
  • Dofinansowanie do szkoleń oraz kursów, 
  • Karta Multisport.

Programista maszyn i urządzeń

Zakres obowiązków 

  • Projektowanie systemów sterowania maszyn i stanowisk zautomatyzowanych, 
  • Programowanie PLC oraz paneli HMI, 
  • Programowanie sterowników Safety PLC, 
  • Konfiguracja napędów elektrycznych, 
  • Przeprowadzanie uruchomień maszyn na stanowisku docelowym, 
  • Konsultacje projektowe w zakresie sterowania, 
  • Przeprowadzanie szkoleń dla przedstawicieli klienta z zakresu obsługi i eksploatacji wykonanych maszyn. 

Wymagania 

  • Znajomość języków programowania sterowników PLC wg. IEC61131, 
  • Praktyczna umiejętność programowania sterowników PLC, Safety PLC i paneli HMI, 
  • Ogólna wiedza na temat działania maszyn i stanowisk zautomatyzowanych, 
  • Umiejętność kalibracji napędów,  
  • Umiejętność czytania dokumentacji elektrycznej i mechanicznej, 
  • Uprawnienia SEP E 1kV, 
  • Prawo jazdy kat. B, 
  • Znajomość technicznego języka angielskiego, 
  • Gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski, 
  • Dokładność, rzetelność, zaangażowanie. 

Oferujemy 

  • Przyjazne i wspierające środowisko pracy, 
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, 
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych, 
  • Dofinansowanie do szkoleń oraz kursów, 
  • Dużą samodzielność w działaniu oraz realny wpływ na prowadzone działania, 
  • Karta Multisport. 

 

Młodszy programista maszyn i urządzeń

Zakres obowiązków: 

  • Projektowanie systemów sterowania maszyn i stanowisk zautomatyzowanych, 
  • Programowanie PLC i HMI, 
  • Przeprowadzanie uruchomień maszyn na stanowisku docelowym, 
  • Konsultacje projektowe w zakresie sterowania. 

Wymagania 

  • Znajomość jednego z języków programowania sterowników PLC wg. IEC61131 (Ladder, ST, FBD), 
  • Praktyczne umiejętności programowania sterowników PLC i paneli HMI, 
  • Ogólna wiedza na temat działania maszyn i stanowisk zautomatyzowanych, 
  • Umiejętność czytania dokumentacji elektrycznej i mechanicznej, 
  • Uprawnienia SEP E 1kV, 
  • Prawo jazdy kat. B, 
  • Znajomość technicznego języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, 
  • Gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski, 
  • Dokładność, rzetelność, zaangażowanie. 

Oferujemy 

  • Przyjazne i wspierające środowisko pracy, 
  • Elastyczne godziny pracy, 
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych, 
  • Dofinansowanie do szkoleń oraz kursów, 
  • Karta Multisport.

Monter

Zakres obowiązków:

  • Wykonywanie prac monterskich i ślusarskich (wiercenie, gwintowanie, przygotowywanie elementów do spawania, obsługa elektronarzędzi),
  • Montaż maszyn oraz stanowisk przemysłowych,
  • Serwisowanie maszyn,
  • Terminowa realizacja prac – przestrzeganie ustalonego harmonogramu wykonania maszyn,
  • Dbanie o sprawność oraz stan techniczny maszyn, narzędzi i przyrządów pomiarowych.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie/ zawodowe,
  • Znajomość rysunku technicznego,
  • Umiejętność obsługi elektronarzędzi,
  • Sprawność fizyczna i manualna,
  • Sumienność, dokładność, rzetelność,
  • Mile widziana umiejętność spawania lub obsługi frezarki i tokarki konwencjonalnej.

 

Oferujemy:

  • Przyjazne i wspierające środowisko pracy,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych wsparte dofinansowaniem ze strony firmy.

Młodszy elektromonter

Zakres obowiązków:

  • Wykonywanie prac monterskich i ślusarskich,
  • Montaż drukarek 3D, szaf sterowniczych oraz podzespołów,
  • Lutowanie,
  • Sprawdzanie poprawności wykonanych obwodów,
  • Dbanie o sprawność oraz stan techniczny drukarek 3D, narzędzi i przyrządów pomiarowych.

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie/ zawodowe,
  • Umiejętność obsługi elektronarzędzi,
  • Wiedza na temat sterowania prostymi elementami wykonawczymi,
  • Umiejętność czytania i tworzenia schematów elektrycznych,
  • Uprawnienia elektryczne SEP,
  • Sprawność fizyczna i manualna,
  • Sumienność, dokładność, rzetelność,

Oferujemy:

  • Przyjazne i wspierające środowisko pracy,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych wsparte dofinansowaniem ze strony firmy.

Monter drukarek 3D

Zakres obowiązków:

  • Wykonywanie prac monterskich i ślusarskich,
  • Montaż drukarek 3D oraz podzespołów,
  • Dbanie o sprawność oraz stan techniczny drukarek 3D, narzędzi i przyrządów pomiarowych.

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie/ zawodowe,
  • Umiejętność obsługi elektronarzędzi,
  • Sprawność fizyczna i manualna,
  • Sumienność, dokładność, rzetelność.

Oferujemy:

  • Przyjazne i wspierające środowisko pracy,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych wsparte dofinansowaniem ze strony firmy.

Księgowy/a

Zakres obowiązków:

  • Dekretacja dokumentów,
  • Terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej,
  • Prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi,
  • Przeprowadzanie okresowej kontroli kont (analiza rozrachunków z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych),
  • Wprowadzania i wysyłanie przelewów za faktury,
  • Przeprowadzanie klasyfikacji kosztów własnych i kosztów uzyskania przychodu,
  • Rozliczanie faktur importu i eksportu oraz różnic kursowych,
  • Przeprowadzenie bieżącej kontroli finansowo-księgowej,
  • Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, CIT,
  • Prowadzenie rejestru podatku VAT,
  • Sporządzanie przelewów wynagrodzeń,
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych (amortyzacja, umorzenie),
  • Przygotowywanie i wysyłanie deklaracji i informacji do urzędów,
  • Wsparcie zespołu w wystawianiu i księgowaniu dokumentów,
  • Udział w tworzeniu polityki finansowej i księgowej Spółki oraz obiegu dokumentów,
  • Wsparcie pozostałych działów Spółki w zakresie dostarczania wymaganych informacji w tematyce rachunkowości i finansów.

 

Wymagania:

  • 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku księgowym,
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: finanse, rachunkowość, ekonomia),
  • Bardzo dobra wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu rachunkowości i podatków,
  • Dobra znajomość programu Excel,
  • Otwartość na wyzwania i zmiany,
  • Samodzielność w działaniu, skrupulatność, terminowość,
  • Wysokie zdolności interpersonalne,
  • Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Umiejętność zachowania poufności,
  • Mile widziane doświadczenie w rozliczaniu dotacji unijnych.

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Zdobycie intersującego doświadczenia w firmie technologicznej,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • Bardzo dobre warunki pracy, przyjazną atmosferę, wsparcie współpracowników i przełożonego.

Samodzielny księgowy/a

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • Bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym, rachunkowym oraz zgodności z procedurami wewnętrznymi,
  • Kontrolowanie poprawności księgowanych transakcji, dekretowanie i księgowanie dokumentów,
  • Bieżąca obsługa rachunków bankowych i realizacja przelewów,
  • Nadzorowanie terminowości płatności zobowiązań i wpływu należności,
  • Uzgadnianie sald księgi głównej oraz ksiąg pomocniczych,
  • Sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat, raportów, analiz i sprawozdań finansowych na potrzeby wewnętrzne Spółki oraz Grupy, a także dla instytucji zewnętrznych,
  • Przygotowywanie i wysyłanie deklaracji i informacji do urzędów,
  • Wsparcie zespołu w wystawianiu i księgowaniu dokumentów,
  • Udział w tworzeniu polityki finansowej i księgowej Spółki oraz obiegu dokumentów,
  • Wsparcie pozostałych działów Spółki w zakresie dostarczania wymaganych informacji w tematyce rachunkowości i finansów,
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.

 

Wymagania:

  • 2 letnie doświadczenie na podobnym, samodzielnym stanowisku,
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: finanse, rachunkowość, ekonomia),
  • Bardzo dobra wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu rachunkowości i podatków,
  • Zaawansowana znajomość programu Excel,
  • Wysokie zdolności komunikacyjne i umiejętność budowania relacji,
  • Otwartość na wyzwania i zmiany,
  • Samodzielność w działaniu, skrupulatność, terminowość,
  • Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Umiejętność zachowania poufności,
  • Mile widziane doświadczenie we wdrażaniu zmian w systemach księgowych i finansowych oraz doświadczenie w rozliczaniu dotacji unijnych.

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pracę w przyjaznej atmosferze ze wsparciem współpracowników oraz przełożonego,
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych,
  • Dofinansowanie do szkoleń oraz kursów.

Sposób aplikowania

Oferty zawierające CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny prosimy przesłać na adres kadry@atmat.pl (w tytule wiadomości: Nazwa stanowiska).
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.